.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش 120 درصدی کشف مواد مخدر در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از افزایش 120 درصدی کشف انواع مواد مخدر در سوادکوه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  ناصر علی صفرپور بعد از ظهر امروز در جلسه ارزیابی فعالیت‌های هفته نیروی انتظامی سوادکوه با تاکید بر اینکه حفظ امنیت و آرامش و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی از وظایف ناجا است، گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بیان اقدامات و عملکرد پرسنل و بیان انتظارات و توقعات از مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: گشت‌های مستمر و هدفمند پیشگیری از جرایم در سرلوحه کار است.

وی با اشاره به اینکه سرقت از شاخص‌های اصلی میزان جرم محسوب می‌شود، از کاهش 50 درصدی سرقت در شش ماه اول امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: سوادکوه پایین‌ترین آمار میزان وقوع جرایم در مازندران را دارد.

صفرپور با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در سوادکوه گفت: در شش ماه اول سال‌ جاری شاهد کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی برون‌شهری و 33 درصدی تصادفات داخل شهری بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از افزایش 120 درصدی کشف انواع مواد مخدر در سوادکوه خبر داد و خاطرنشان کرد: در بخش کشف و ضبط محصولات ضد فرهنگی نیز شاهد افزایش صد درصدی آن بوده‌ایم.

فرمانده پلیس در سوادکوه به تذکر و برخورد با مزاحمان نوامیس مردم اشاره کرد و یادآور شد: در برخورد و تذکر به پدیده بی‌حجابی و بدحجابی نیز رشد چشمگیری را شاهد بوده‌ایم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.227 seconds.